Under African skies - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Kellebeek College Roosendaal - WaarBenJij.nu Under African skies - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Kellebeek College Roosendaal - WaarBenJij.nu

Under African skies

Blijf op de hoogte en volg Kellebeek College

07 Januari 2016 | Gambia, Banjul

Wat is de wereld anders als je internetbundel niet reikt tot Banjul en er geen gratis WiFi is. Lekker kletsen met elkaar, luisteren naar de muzikant die speciaal voor de jarige Marijke zingt; welcome to the Gambia Marijke! Bij het kampvuur wil een bediende graag Nederlands leren, hoe leuk is dat!

De nacht kent onnoemelijk veel sterren. In onze tentjes kijken zien we de sterrenhemel. De buitentent zit er niet overheen, regenen gaat het hier voorlopig toch niet. Het stjirpen van de krekels maakt de nacht bijzonder. Tegen half zeven vanochtend heeft de zon de sterren doen vervagen.

Iedereen was moe en heeft goed geslapen. Goed te zien dat aanpassen aan weinig luxe zoals het ontbreken van een warme douche goed verloopt.

We maken ons nu klaar voor een wandeling van 12 km over het strand naar het volgende dorp. Daar gaan we zien hoe men hier leeft.

• 07 Januari 2016 - 10:13

Marièlla:

Wat leuk om zo op de hoogte te blijven van jullie belevenissen. Geniet van alles wat jullie meemaken!
    Groetjes van Marièlla, Jack en Marin XXX

• 07 Januari 2016 - 10:40

Sandra, Arian, Rachel En Sharon Oostvogels:

Wat leuk om zo op de hoogte gehouden te worden!
    Marijke we wensen je een fijne verjaardag in Gambia :)
    Heel veel plezier allemaal en geniet ervan!!
    Heel veel groetjes en liefs, vooral aan Kelly

• 07 Januari 2016 - 10:48

Jacques:

Ik ben blij dat jullie goed geslapen hebben na zo'n halve nacht. Geniet met volle teugen van de schoonheid en eenvoud. Veel plezier vandaag en veel mooie foto's maken. Grtz. Jacques ( pa van Janneke )

• 07 Januari 2016 - 11:13

Marjon:

Fijn dat de vliegreis goed verlopen is,en dat jullie goed geslapen hebben de eerste nacht in de warmte en in jullie tentjes.Heel veel plezier allemaal en geniet van de indrukken die jullie opdoen.Leuk deze site,kunnen we jullie belevenissen volgen.

Groetjes Marjon en Ad en Joyce Boot.

• 07 Januari 2016 - 12:05

Richard Buijs:

Mooi dat iedereen goed geslapen heeft anders word je van de koude douche wel wakker. Fijne wandeling Lois ik weet dat je dat graag doet. Groetjes Richard Buijs.

• 07 Januari 2016 - 12:30

Cora Hoek:

Fijne wandeling allemaal.. heerlijk zo over het strand met zo n zonnetje. Zo'n groot contrast met hier.. flinke regen buien waar zelfs ons Bowie niet in wil lopen. Hij eet gelukkig goed hoor Laura! En met slapen hebt tie ook geen probleem ( nog nooit gehad ook he)
    Fijne dag allemaal ! Xx

• 07 Januari 2016 - 13:34

Ingrid Gillesse :

wat leuk om weer wat te horen Marijke dit is een verjaardag die je vast bij blijft , heel veel plezier allemaal daar en genieten groetjes ingrid

• 07 Januari 2016 - 17:40

Esther Goorden:

Allereerst gefeliciteerd Marijke!

Dat zal even afkicken worden voor de meeste... hihihi. Maar nu kan er wel optimaal genoten worden van alle indrukken die Gambia geeft.
    Veel plezier!

Groetjes, Esther

• 07 Januari 2016 - 17:51

CoMu:

Leuk dat je Afrika weer op een heel andere manier meemaakt.
    Heb je 's nachts wel een bewaker of is dat daar niet nodig?
    Nog veel genieten he.
    Groetjes...

• 07 Januari 2016 - 18:03

Marion ( Moeder Simone):

Hoi,
    Wat leuk om zo een beetje van de reis mee te mogen maken.
    Zal een hele trippel zijn geweest 12 km. :-)
    De avonden zijn ook een belevenis zo te lezen. Ik wens jullie nog fijne leerzame dagen.
    En.... vergeet vooral niet te genieten.
    Ik kijk al uit naar het volgende verslag.

• 09 Januari 2016 - 18:00

Konings:

Janneke wat een mooie reiservaring geniet ervan met je medereisgenoten gr. oma