Een relax dag - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Kellebeek College Roosendaal - WaarBenJij.nu Een relax dag - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Kellebeek College Roosendaal - WaarBenJij.nu

Een relax dag

Door: Nina

Blijf op de hoogte en volg Kellebeek College

10 Maart 2017 | Gambia, Banjul

Vandaag een heftige ochtend maar een relaxed middag.
Naar de Primary school waar de kinderen al op de stoffige zandweg op ons stonden te wachten.
Daarna met de zingende kinderen naar school gelopen waar ze les kregen.
Toen gedanst en gezongen.
Een groepje van ons ging mee voetballen en de anderen gingen spelen en knuffelen met de baby's en andere kinderen.
Daarna werden er schalen met eten weggezet . Lekker met onze vingers eten.
En toen......... zonnen en lezen. Wat hadden wel dat nodig.

• 11 Maart 2017 - 09:07

Moeder Van Tamar:

Wat leuk dat het elke dag nog gelukt is om een stukje te schtrijven en te plaatsen! Heel leuk om zo al een beetje mee te krijgen van jullie belevenissen! Heel benieuwd naar alle andere verhalen en de foto's, maar onvergetelijk zal het zeker zijn voor jullie. Geniet en maak mooie en bijzondere herinneringen meiden.
    Francisca

• 11 Maart 2017 - 14:28

Bomma Bompa:

hallo rani,

ik denk dat jullie het daar echt naar je zin hebben.
    een heel ander continent ,en vrolijke mensen.
    rani ik ben gisteren geopereerd aan mijn hand maar de pijn valt goed mee.
    we waren om 3uur terug thuis ,mijn hand zit in een halve plaaster.
    en den bompa mag nu het werk doen he'
    geniet nog !!!en vele groetjes van ons
    dikke kus
    ps kan geen hoofdletters schrijven want kan maar een hand gebruiken

• 11 Maart 2017 - 16:26

Mariëtte:

Leuk dat we zo van jullie belevenissen op de hoogte blijven. Het is vast een indrukwekkende reis. Ben benieuwd naar de verhalen bij thuiskomst. Geniet nog even lekker.