Kamperen - Reisverslag uit Nema Kunku, Gambia van Kellebeek College Roosendaal - WaarBenJij.nu Kamperen - Reisverslag uit Nema Kunku, Gambia van Kellebeek College Roosendaal - WaarBenJij.nu

Kamperen

Blijf op de hoogte en volg Kellebeek College

26 November 2017 | Gambia, Nema Kunku

Een dag vol nieuwe ervaringen. Te beginnen met een bezoek aan het slaveneiland. Een boot brengt onx er jeen. Helaas niet voor iedereen even prettig om een half uurtje te varen. Modu, onze gids, vertelt over de geschiedenis. Een gruwelijk verhaal.

Terug op t vaste land hebben we de mogelijkheid om soyvenirs te kopen op de plaatselijke craft market.

Na de lunch hebgen we even tijd om bij te komen en te relaxen, voordat we naar t dorp gaan om daar te gaan kamperen op de compound. Midden in t dorp op de compound slapen we een nachtje. T is echt behelpen. Geen stromend water, en niet echt een toilet. Tenzij een gat in de grond zo genoemd kan worden. De avond brengen we door met spelletjes doen, beetje lezen, en zingen. We hebben veel plezier gehad.

De nacht is warm, en vol geluiden die nieuw zijn voor ons. Een bijzondere ervaring.

• 27 November 2017 - 09:25

Danielle Lous:

Na een paar dagen wachten op nieuwe reisverslagen is het leuk om jullie avonturen weer mee te beleven. Vandaag zit er voor jullie dit avontuur weer op! Waarschijnlijk komen jullie thuis ,doodmoe, maar met heel veel ervaringen rijker , mooie en minder mooie avonturen! Tot vanavond! xx