Oversteken - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Kellebeek College Roosendaal - WaarBenJij.nu Oversteken - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Kellebeek College Roosendaal - WaarBenJij.nu

Oversteken

Blijf op de hoogte en volg Kellebeek College

18 November 2016 | Gambia, Banjul

Alle bagage weer op t dak en het is tijd om Sittanunku te verlaten. Op weg naar Kubuneh. Daarvoor moeten we de Gambia rivier weer oversteken, deze keer met de ferry. We hebben erg veel geluk want we kunnen zo de boot oprijden. Niks uren wachten! Ook dit is een hele ervaring.

We zetten de tentjes op en genieten van het prachtige plekje waar we nu weer zitten. Smiddags wandelen we door r dorpje. Een gehucht dat is versierd met schilderingen op de muren van de huizen. Bij de enorme Baobab boom staan vrouwen te praten. Zodra ze ons zien beginnen ze te zingen en te dansen. Natuurlijk doen we mee!

• 18 November 2016 - 14:43

Yvonne Verstijlen:

Ook dit kunnen ze niet meer van jullie afpakken, jullie hebben zoveel mee gemaakt...wat je normaal in een paar weken mee zou maken en zien.
    Geniet er nog van...voor je het weet zitten jullie in het vliegtuig naar het nu hele koude kikkerlandje
    Groetjes Yvonne en knuffel voor Manon

• 18 November 2016 - 15:41

Truus:

Nog een dagje en dan zit jullie avontuur er alweer op.
    Wat vliegt de tijd toch om ;)
    Geniet er nog van!!
    Groetjes uit Bergen op Zoom. (XXX voor Sabrina)

• 18 November 2016 - 18:54

Jeanne Rijsdijk:

Vol bewondering kijken we naar de fotos. Zo'n andere wereld waar jullie nu inzitten. Geniet nog even. Maak nog veel fotos en morgen allemaal weer een veilige terug reis. Tot morgen amy

• 18 November 2016 - 19:51

Janetta:

Hallo Marjolein en de anderen! Nou geniet er nog even van hoor. Voor je het weet is het weer om. Leuk om zo de belevenissen te volgen! Lieve groet Jw, Janetta en de meiden

• 18 November 2016 - 19:51

Janetta:

• 18 November 2016 - 21:45

Ella Pluijgers:

Jullie hebben een hele mooie reis gemaakt. Leuk om het zo mee te kunnen lezen. Maar zal blij zijn als jullie er morgen weer zijn hoor. Goeie reis allemaal. Xxx voor Elise

• 18 November 2016 - 22:41

Marietta En Anton:

Grappig die tekeningen zo op de hutjes!!
    De baobab bomen zijn ook heel apart om te zien he? En leuk dat iedereen altijd zo enthousiast reageert!
    Super dat we alles zo'n beetje van jullie hebben kunnen zien en volgen.
    Voor morgen een hele goede reis terug en heel graag tot ziens!

• 18 November 2016 - 23:01

Oma Kats :

ik wens jullie allemaal goeje reis terug xxxx voor elise