Eerste dag in Gambia! - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Kellebeek College Roosendaal - WaarBenJij.nu Eerste dag in Gambia! - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Kellebeek College Roosendaal - WaarBenJij.nu

Eerste dag in Gambia!

Blijf op de hoogte en volg Kellebeek College

06 Januari 2016 | Gambia, Banjul

Na een goede reis waren we dankzij wind mee een half uur eerder dan gepland in Banjul. De koffers en rugzakken rolden al snel van de band. Om 13 uur kwam Gert met zijn companen met 3 kleine busjes. Zoals men t in Afrika gewend is, gaat de bagage gewoon boven op.

Aangekomen bij de camping zette iederen zijn tentje op. En dat in de hitte! De zon schijnt hier heerlijk en het is een graad of 30.

Later de middag hadden de studenten tijd om wat rond te kijken aan zee en bij de visafslag. Sommige studenten zagen aapjes, anderen lieten zich verbazen bij de visafslag.

Vanavond hebben we buffet. Het ruikt al heerlijk naar knoflook en ui!

Vandaag was een mooie start van een bijzondere reis.

• 06 Januari 2016 - 18:04

Joyce:

Wat fijn dat jullie een goede reis hebben gehad!
    Eet smakelijk en geniet ervan met z'n allen! :)

• 06 Januari 2016 - 18:05

Gerard De Jong:

Ik ben blij dat de reis goed is verlopen. Ook de temperatuur spreekt mij wel aan. Veel plezier allemaal

• 06 Januari 2016 - 18:11

Mita:

Ik ben blij dat jullie een goede vlucht hadden en veel plezier op de camping geniet ervan .Groetjes

• 06 Januari 2016 - 18:20

Nancy Buurstee Mama Van Lois:

Pfffff gelukkig goed aangekomen! Nu genieten vanalles en iedereen, veeeeeeeeel plezier :)

• 06 Januari 2016 - 18:21

Paola Van Terheijden:

Leuk om zo wat " mee" te krijgen van deze reis! Brigitte, Wilma en Adrienne ; geniet ervan meiden , geef je ogen goed de kost zodat wij straks alle verhalen in geuren en kleuren kunnen aanhoren. Ik zal jullie missen volgende week dinsdag! Maak er een onvergetelijke week van. Grts Paola

• 06 Januari 2016 - 18:28

Leny:

Leuk dat jullie goed aangekomen zijn, geniet van de week
    groetjes, Leny

• 06 Januari 2016 - 18:30

Bianca De Wolf:

Fijn om te horen dat de reis goed verlopen is. Heerlijk dertig gr terwijl ze in Groningen op de weg schaatsen haha.
    veel plezier allemaal de groeten van t groepje aan Brigitte

• 06 Januari 2016 - 18:32

Demi Loos :

Gelukkig zijn jullie goed aangekomen, heel erg veel plezier en geniet ervan!!! (niet te bruin terugkomen he Lois) :)

• 06 Januari 2016 - 18:38

Esther Goorden:

Goed om te horen dat jullie een goede vlucht hebben gehad en veilig aan de grond zijn gekomen. En nu genieten maar! Laat je verwonderen en maak veel foto's, zodat je over een paar jaar nog altijd kunt genieten van deze reis door het bekijken van de foto's

Groetjes voor Alessia, Sharon en Laura

• 06 Januari 2016 - 18:42

Ton Verweij:

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn en direct aan het werk in de hitte met tent opzetten. Veel plezier daar.

• 06 Januari 2016 - 18:42

Jan Schraauwen:

Wat leuk om te horen dat alles prima is verlopen. Ziet er heerlijk uit zo lekker op T strand en in de zon...geniet ervan er snuif zoveel mogelijk op...wij horen volgende week graag alle leuke verhalen...groetjes fam. Schraauwen

• 06 Januari 2016 - 18:55

Familie Blaauw:

Fijn dat de reis goed gegaan is. Leuk dat we zo op de hoogte blijven en ook wat foto's kunnen bekijken. Hopelijk smaakte het eten. Geniet van de reis en de mooie ervaringen!

• 06 Januari 2016 - 18:55

Tonnie Jacobsz (tante Van Laura ):

Zo de eerste dag zit er al bijna op,fijn dat jullie een goede reis gehad hebben .
    Geniet van alles wat komen gaat en lees al jullie berichten
    En veel plezier groetjes tante tonnie

• 06 Januari 2016 - 19:00

Ingrid Gillesse :

ontzettend leuk om te horen dat jullie goed zijn aangekomen ik vind het echt heel leuk om jullie zo te kunnen volgen , geniet er van ik ben benieuwend naar jullie activiteiten daar

• 06 Januari 2016 - 19:02

Sandra A Hassan:

fijn dat jullie allemaal goed zijn aan gekomen, veel plezier
    en een hele dikke knuffel voor brigitte

• 06 Januari 2016 - 19:30

Mariska:

Heey,

Fijn om te horen dat jullie goed aangekomen zijn.
    En een half uurtje eerder aangekomen dan gepland is ook mooi meegenomen, dan hebben jullie een half uur extra om van al het mooi's te genieten en indrukken op te doen. ;)
    De tent opzetten in de hitte is misschien iets minder, maar ook dat is een ervaring. :P

Geniet van deze week, doe vootzichtig en maak maar veel foto's. Ben nu al nieuwschierig naar de verhalen en belevingen. :)

Veel Plezier verder en alvast weltrusten.
    Groetjes (Mariska, zus van Annemiek)

• 06 Januari 2016 - 19:30

Cora Hoek:

Fijn om te lezen dat de vliegreis goed is verlopen. Jullie zullen wel moe zijn! Lijkt me heerlijk zo n temperatuur alleen een tent op zetten is dan wat minder lijkt me. Lief dat je me SMS stuurt laura. Maar denk een beetje om je beltegoed he haha.. Geniet ervan meiden! Van de omgeving en elkaar.. Groetjes aan iedereen en speciaal aan Allessia, Sharon en me goeike Laura! Trots op je meske! Lach en geniet! Dikke kus van ons allemaal xxx

• 06 Januari 2016 - 19:33

Marja:

En de eerste apen al gezien Lois?
    Have fun;dikke x van je tante

• 06 Januari 2016 - 20:20

Jan.lodewijks:

Heel veel plezier toegewenst
    dikke kus van ons .
    ineke en jan lodewijks (vader en moeder van Brigitte)

• 06 Januari 2016 - 20:35

Annette:

dat klinkt allemaal erg super. geniet van jullie maaltijd. en al het moois jullie daar zullen gaan beleven.
    groetjes annette

• 06 Januari 2016 - 22:13

Richard Buijs:

Het weer is in ieder geval beter dan hier. Geniet ervan allemaal. Dikke knuffel voor Lois.

• 06 Januari 2016 - 23:47

Wim Nederlof:

Mooi dat we het zo kunnen volgen! Veel plezier en slaap lekker in jullie tenten! Speciale groetjes aan Simone!

• 07 Januari 2016 - 05:39

Anton De Lint:

Fijn dat jullie een goede vlucht hebben gehad.!!
    Heel veel plezier daar allemaal;)

Dikke kus voor Jamie-Lee

• 07 Januari 2016 - 08:37

Sylvia En Patrick Halters:

Fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen, en de eerste dag verder goed is verlopen, heel veel plezier en super genieten allemaal!
    !Heel veel groetjes en liefs, speciaal aan Lauri en Britt

• 07 Januari 2016 - 20:59

Tamarinda Verweij:

Fijn dat de vlucht goed is gegaan en dat iedereen weer veilig aan de grond staat in het mooie Gambia. Heel veel plezier en geniet er met volle teugen van!! Leuk om jullie belevenissen te kunnen volgen op deze manier! have fun!! Speciale groetjes en veel kusjes voor Jamie-Lee!

• 08 Januari 2016 - 16:15

Lester Van Sabben:

Lieve mama, ik hoop dat je het heel erg naar je zin hebt daar.
    Is het lekker weer daar? En zijn er veel knappe mannen?

• 10 Januari 2016 - 10:35

Enrico.schraauwen :

Hey Sharon hier van ons heel veel groetjes en een zeer fijn en aangenaam verblijf in Zambia en voor heel de groep ook natuurlijk.

• 12 Januari 2016 - 12:24

Kirsty Lodewijks (zus Brigitte):

Wat een gave verslagen, leuk om te lezen wat jullie hebben gedaan en gezien.
    Ben benieuwd naar de verhalen. Geniet nog even van deze unieke ervaring en een goede terug reis!
    Greetz Kirsty